WordPress webdesign & branding

EkkaPixels

EkkaPixels

5 eszköz, amelyet használok az online vállalkozásom működtetéséhez

2022. november 21. - EkkaPixels

Nem tudom, te hogy vagy vele, de én személy szerint SZERETEK bepillantani a kulisszák mögé, és megtudni más online vállalkozók milyen eszközöket és programokat használnak az online birodalmaik működtetéséhez. Te is? Oké, remek, akkor ez a bejegyzés csak neked szól!

Szeretnék egy kicsit részletesebben is megismertetni veled néhány ilyen eszközt, és megmutatni, hogyan használom őket. Kérdezheted, hogyan választottam ki azokat az eszközöket, amelyeket ebben a bejegyzésben megosztok veled?

Ezek nagy részéért havonta fizetek, de vannak ingyenesek is. A közös bennük, hogy nagyon szeretem őket.

Íme, ezeket használom és fizetek a használatukért a vállalkozásom működtetéséhez

#1 – WordPress

Na, hát ez magától értetődő � WordPress webdesigner vagyok, a saját weboldalamat és az ügyfeleim weboldalát is ezen a platformon hozom létre. Maga a platform használata ingyenes, semmilyen költséggel nem jár.

#2 – Tárhelypark

Ez szorosan az első mögött jár, hiszen a tárhelyet és domain nevet a Tárhelypark.hu szolgáltatótól vettem. Nekik ugyan csak évente egyszer fizetek, de teljesen meg vagyok velük elégedve. A tárhely csomagjaik is rugalmasak, ahogy nő a vállalkozásod, úgy növelheted a tárhelyed méretét is. Ha segítségre van szükségem, vagy kérdésem van feléjük, max. 48 órán belül válaszolnak.

#3 – MailerLite, mint hírlevélküldő eszköz

Szerintem az egyik legjobb hírlevélküldő rendszer a MailerLite. Rengeteg e-mail marketing eszközt teszteltem és kipróbáltam. Számomra egy jó hírlevél küldő rendszer lehetővé teszi, hogy én tervezzem meg a hírlevelek designját, miközben megkönnyíti az életemet olyan egyszerű funkciókkal, mint az e-mailek automatizálása és szegmentálása.

#4 – Loom

Ezzel tudok létrehozni képernyővideókat, amikor az ügyfélnek megmutatom, hogy tudja a weboldala egyes funkcióit használni vagy módosítani. Illetve tanfolyami anyag létrehozására is tökéletes.

#5 – Asana, egy jó folyamatmenedzsment eszköz

Ahhoz, hogy minden fontos feladatot észben tartsak, az Asana tökéletes. Ez egy online eszköz, amelybe fel tudom vinni a folyamataimat, napi feladataimat, és nyomon tudom követni, melyikkel éppen hol tartok.


Ez csak 5 a sok-sok eszköz közül, amelyet a vállalkozásom működtetéséhez használok!

Ha ismersz olyan vállalkozókat, akiknek hasznára válik ez a bejegyzés, oszd meg velük!

A bejegyzés trackback címe:

https://ekkapixels.blog.hu/api/trackback/id/tr8017980098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása