WordPress webdesign & branding

EkkaPixels

EkkaPixels

Miért éppen webdesigner?

2021. március 22. - EkkaPixels

Hogy miért éppen webdesigner lettem?

Erre a kérdésre, ha gyorsan kellene válaszolnom azt mondanám: “Fogalmam sincs!”.

Mikor belekezdtem a tanfolyamba (2019. májusban) éppen fél éves gyerkőcömmel voltam itthon. Úgy éreztem, az itthon töltött időt nem csak gyerekezésre szeretném fordítani, hanem valami nagyobb dologra. Bár mi lehet nagyobb dolog, mint egy kis nyíló elmét élesítgetni, nemde?

webdesigner anyák napjára

Tehát anyák napja alkalmából befizettem egy 1 éves webdesigner tanfolyamra. Úgy gondoltam, internet mindig lesz, weblapokra is szükség lesz, és eléggé kreatív dolognak tűnt elsőre. Több helyen is nézelődtem, de egyáltalán nem bántam meg a választott oktatókat! Választásom a Tóth Zsuzsanna által vezetett Webdesign Tanfolyamra esett. Nagyon profik! A tanfolyam anyagai szuper jól össze vannak rakva, videó segédlet is van. Így ha nagyon nem megy valami, csak visszanézem és kezdem újra .

Ha rákeresünk a neten arra, hogy mivel foglalkozik a webdesigner, konkrét leírást nem találunk. A webdesigner a legjobb esetben mindenhez ért, ami egy kész weblap legyártásához kell: grafikai elemek, logók elkészítése, cégek arculatának megtervezése, weblap struktúrájának összeállítása, annak html verziójának lekódolasa, banner készítése. És még biztos van olyan is, ami most nem jutott eszembe.

A tanfolyamon megismerkedtem a Photoshoppal, Illustratorral. Ezekkel lehet grafikai elemeket, logókat elkészíteni. De a webgrafikát is lehet ezekkel összeállítani. (A webgrafika az, ahol a jövendőbeli weboldal kinézetét előre megtervezzük. Erre a legjobb program az Adobe XD � )Az oktatók olyan trükkökre tanítottak meg, amelyekkel igényes munkát adhatok ki kezeim közül.

A hónapok múlásával meg a sok új ismerettel a tarsolyomban rádöbbentem, hogy NAGYON jól döntöttem, mikor belevágtam. Varázslatos látni, ahogy rengeteg szövegből meg képből egyszer csak weblap lesz. Mint a korongozás: gyúrod, formálod és a kezed alatt alakul a mű. Fantasztikus!!

Úgy érzem, megtaláltam azt a munkát, ami a hobbim lett. De fordítva is igaz: olyan hobbit találtam, ami a munkám lesz!!

Ha kíváncsi vagy a munkámra, látogass el az oldalamra! :) EkkaPixels

A bejegyzés trackback címe:

https://ekkapixels.blog.hu/api/trackback/id/tr2416473524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása